Tuesday, October 11, 2016

Floral Basket Gift

Floral Basket Gift ini antara kegemaran Ujicharm sebab warnanya lembut saje. Sejuk mata memandang. Customer request gift berwarna pastel jadi Ujicharm pilih warna hijau pudar, cream dan light pink. Masa share gambar dengan customer... dia response WOW!!! Ujicharm rasa suka sangat :)
  

Tak dapat dinafikan, Ujicharm sentiasa berdebar-debar menunggu reaksi Customer sebab Ujicharm masih baru dalam bidang ni. Takut juga kalau tak menepati citarasa atau expectation Customer. Ujicharm sentiasa terbuka mendengar kritikan dan pandangan, dan kalau untuk kebaikan Ujicharm, tak salah kalau kita menerima teguran itu.


Seperti biasa, items dalam bakul ni semua dari Beryl's. Ada 5 items iaitu dark choco, coconut roll, tiramisu (jar), pillow wrap (jar) dan 1 kotak biskut. Bukan bermakna Ujicharm tak boleh buat dari jenama lain... boleh saje ;) Kalau anda nak, anda boleh inform Ujicharm dan kami tolong buatkan. Beritahu juga konsep apa yang anda inginkan.


Harga bermula dari RM75 (tak termasuk delivery). Kalau berminat, call atau Whatsapp 012-3256914 atau emel ke ujicham.sg@gmail.com



No comments:

Post a Comment