Tuesday, October 11, 2016

Bandung Basket Gift

Assalamualaikum dan salam sejahtera.... selamat datang ke Ujicharm Special Gift. Bagi yang baru pertama kali singgah, Ujicharm ucapkan selamat datang dan jemputlah jenguk-jenguk lagi.

Kalini Ujicharm nak share bakul yang mahal sikit dan Ujicharm akan bagi tahu kenapa. Harga bakul ni bermula dari RM110 (tak masuk delivery). Bakul ni memang susah sikit nak buat sebab semua pom-pom yarn tu Ujicharm buat sendiri. Harga bakul sahaja Ujicharm letak RM30, itupun cover depan sahaja. Kalau nak tutup semua, harga up sekali ganda lagi. 
   

Kain itu pula memang dibeli dari Bandung, Ujicharm ada lagi satu design yang sama (tenun) berwarna pink dan harganya RM50 sepasang (4meter). Kain lain yang ada dari Bandung juga, tapi design sulaman dan manik. Boleh PM kalau nak tengok. Harga pun mahal sikit.



Coklat dalam jar pula adalah tiramisu dan pillow wrap. Sebalang RM8-9 - isi ada 10 biji/jar. Dan baki RM13-14 tu pula untuk dekorasi.

Tempahan ini untuk hadiah harijadi sebenarnya.Untung betul kawan customer tu. Didoakan semoga beliau panjang umur dan murah rezeki.

Berminat? Call atau Whatsapp 012-3256914 atau emel kepada ujicharm.sg@gmail.com

No comments:

Post a Comment